сряда, 26 февруари 2014 г.

Коко Тайсъна: Убиха Жоро Илиев заради мен

Легендарният боксьор Константин Семерджиев – Коко Тайсъна сензационно хвърли светлина върху убийството на Георги Илиев през август 2005 г.

Според спортиста знаковият бос се намирал в заведението “Буда бар” в Слънчев бряг заради него. На следващия ден след покушението Коко Тайсъна трябвало да се бие на същото място. “Жоро го убиха заради мен“ – разказва Константин Семерджиев пред “България днес”. „Бяхме на морето, защото на другия дан щях да се бия на мястото, където го застреляха. Простреляха го след футболния мач”.

На следващата сутрин се обадил Красимир Инински (сегашният президент на федерацията по бокс, който по това време е шеф на Професионалната боксова лига) и съобщил на Тайсъна страшната новина. Жоро и неговата компания били на футбол предната вечер. Оттам отишли в бара. Самият Коко не присъствал, защото имал мач на следващия ден.

Когато групата на Жоро Илиев седнала, проехтял фаталният изстрел. Коко Тайсъна е признателен на братята Илиеви. Те винаги са помагали на спортната му кариера. “Бях улично момче като малък – изповядва боксовият талант. – Не искам да говоря за тия неща, но отваряхме коли и вземахме касетофони. Всички правеха подобни неща”.

Тогава Коко среща Васко Илиев и го вика да работи при него. “Станах част от неговата групировка – продължава боксьорът. – Бях охрана, а Васко винаги е бил с мен. Помагал ми е за всичко. След това брат му Жоро ме пое. Той ми беше благодетел в спортната кариера. Двамата бяха страхотни хора”, казва Коко Тайсъна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар