събота, 27 септември 2014 г.

Бивш затворник: Купих си честно колело за 30 лв., а в полицията ме смляха от бой

Бивш затворник, излежавал присъда за отглеждане на марихуана, се оплака, че бургаски полицаи не му повярвали, че честно си купил колело. „Мъкнаха ме часове наред по управленията и ме пребиха, за да си призная, че съм го откраднал”, твърди пред "Флагман" Мирослав Велчев, който в момента живее в Поморие, но често посещава и Бургас.
Той е гневен, че цял ден е бил влачен да дава обяснения, а през това време приятелката му Станислава не знаела какво става с него.Според твърденията на Мирослав в четвъртък вечерта, 18 септември, в района на Новата поща в Бургас, той купувал сладкиши на гаджето си, с което живее на семейни начала. През това време негов стар познайник – наркоман, който в момента бил на метадонова програма, видял, че разполага с пари и му предложил да купи колело. Продал му го за 30 лева.

„Дадох парите, след което отидохме на компютърен клуб в района на Старата поща, а през това време колелото беше до общинските велосипеди в района на ж.п. гарата. Там са забелязали нашето колело и ни извикаха в полицията. Обясних, че съм го купил, а не съм го крал и ме пуснаха.”, разказва Мирослав. На следващия ден той отишъл във Второ РУП, за да си получи колелото, но останал неприятно изненадан. „Вместо да ми върнат вещите, те ме биха, за да си призная нещо, което не съм извършил. Не ми повярваха за колелото”, възмутен е Мирослав. По неговите твърдения след 4 часов бой той бил пратен в ареста в Пето РУП. През това време приятелката му Станислава обикаляла полицейските управления да го търси и не получавала никаква актуална информация за местонахождението му.

Мирослав не отрича, че е добре познат на полицията, че и сега се забърква с наркомани. Купил си колелото, защото един негов познат на метадонова програма, видял, че има пари

„Бебчо, какво са направили с теб”, състрадателно се обърна Станислава към Мирослав. Тя настойчиво заяви, че иска да търси правата си.
Мирослав изобщо не отрича, че това не е първата му среща с полицията. Преди години е имал серия криминални прояви, излязъл е от затвора само преди месеци заради отглеждане на марихуана и очевидно има солиден стаж в наркоманските среди. „Това обаче изобщо не означава, че трябва да ме бият и да ме карат да кажа, че съм откраднал колелото, когато съм си го купил”, възмутен е мъжът. Той иска да намери начин да потърси отговорност на полицая, който го е бил, заради което е направил цяла фотосесия на раните си и твърди, че ги е получил в управлението.

„Може да съм бил в затвора, но сега искам да работя и да живея спокойно с приятелката си”, обобщава Мирослав. Той се закани, че ще си извади медицинско и ще се свърже с адвокат, за да търси правата си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар